Novinky

No, není nějak čas...

19.02.2015 21:48
Nastala malá pauza v cestování i focení z osobních a rodinných důvodů. Pomalu se ale vše usazuje a tak s focením zase začnu. Doufám, že brzo zde budu moci zveřejnit nejnovější úlovky.

Trek Slovensko 2011

01.09.2011 11:47
Trek pře Nízké Tatry, Velkou a Malou Fatru se podařilo úspešně dokončit podle plánu. Nachodili jsme přes 180km, celkové převýšení bylo přes 9000 m. V nejbližších dnech se budu snažit napsat podrobnější článek...

19.08.2011 11:53
Tak po zhruba roční pauze vyplněné jinými událostmi se zase něco děje. Vzhledem k tomu, že loňský trek po hřebeni Nízkých Tater nedopadl dle našich představ a vzhledem k počasí jsme jej museli ukončit, rozhodli jsme se jej letos zopakovat. Opět vyrazíme z Telgártu přes hřebeny Nízkých Tater a pokud počasí a síly dovolí i Velké a Malé Fatry na Strečno. Jde celkem o cca 174 km pochodu v horském terénu. Máme na to devět dní, tak uvidíme. Půjdeme tentokraát jen ve dvojici, já a Zbyněk. Start z Telgártu je naplánován na 23.8. kolem deváté hodiny. Tak snad vyjde počasí. Držte nám palce !!   RM

Trek Slovensko

08.09.2010 15:22
Trek Slovensko 2010 se nakonec odložil o týden. Vyráželi jsme 25.8.2010. Z celého plánu se ovšem podařilo zrealizovat pouze přechod hřebene Nízkých Tater, a to ještě ne celý. Zaskočila nás nepřízeň počasí. Najprve téměř stále deštivo a nakonec pravé zimní počasí s vichrem a 20cm sněhu... V srpnu to nebývá ani v Tarách obvyklé a donutilo nás to předčasně ukončit výpravu a sestoupit z hřebene do civilizace. Předpověď navíc nevěstila nic dobrého a tak jsme trek ukončili předčasně. Více informací i fotky přibudou příští týden v sekci cestopisy.

Trek Slovensko 2010

30.07.2010 19:44
Tak už mě zase chytá toulavá nálada. A jelikož v tom nejsem sám, tak zase domlouváme se Zbyňkem menší výlet. Tentokrát plánujeme přechd hlavního hřebene Nízkých Tater z východu na západ a pokračovat přes Velkou a Malou Fatru na Strečno. Celkem cca 180km. Pokud bude rozumné počasí, vyrazíme 18.8. z Telgártu. Pokud se vše podaří, tak sem poté přidám další povídání o tomto pochodu.

Thajsko 2010

06.07.2010 13:04
S velkým zpožděním se mi podařilo sespsat zážitky z Thajska. Najdete je v sekci cestopisy.

Tandemový seskok ze 4000m

04.07.2010 19:56
Tak nastal správný čas na uskutečnění nápadu z loňského listopadu. V tu dobu mi bylo 40 a když se mě žena zeptala, jaký chci dárek, neváhal jsem ani vteřinu. Tandemový seskok !! Žena obrátila oči v sloup, nicméně moje přání bylo splněno a k narozeninám jsem dostal poukázku na seskok ze 4000m od společnosti Jump-tandem. Teď již zbývalo jen čekat na vhodnou příležitost. A ta dle předpovědi počasí nastala právě dnes, tedy 4.7.2010.  v 9.20 hod. V tu dobu jsem společně se svým instruktorem, kameramanem a dalšími asi 10 porašutisty nastupoval na letišti v Prostějově do letadla L-410 Turbolet. Strach jsem kupodivu skoro neměl, jen jsem nestihl dojíst snídani, kterou jsem si objednal na letišti...Posunuli totiž vzlet o 40 minut. Po nástupu jsme stoupali do 1200m, kde vyskočil první odvážlivec. Pokračovali jsme do 3000,kde vyskočily sportovkyně, nacvičující různé obrazce. My pokračovali až do 4000m. To už si mě instruktor uvázal k sobě a Hop !! Už to sviští, oči slzí, úsměv tuhne, ale...

Nové fotky

29.03.2010 21:06
Tak z Thajska jsme se ve zdraví vrátili. Dovolená to byla úžasná, mohu vřele doporučit. Po návratu proběhla ještě ve dnech 19.-26.3. tradiční lyžovačka v Cortině d´Ampezzo. Tím se trošku zdrželo přidání fotek. Částečně to napravuji a do rubriky Fotogalerie-Fotografie z cest-Thajsko konečně přidavám pár fotek z cesty do Thajska. Snad se budou líbit.. Časem přibude i cestopis, ale vzhledem k pracovní vytíženosti si netroufám odhadnout kdy. Snad během 14-ti dní...

Thajsko 21.2.-11.3.2010

01.02.2010 14:57
Po delší odmlce způsobené pracovním vytížením se opět chystáme na výlet, tentokrát do Thajska. Odlet je 21.2.2010 z Vídně. Plánuje se návštěva Bangkoku, ostrova Phi-Phi, ostrova Ko-Samui a několik menších výletů. Návrat 11.3.2009. Snad se podaří něco pěkného nafotit a umístit zde. Tak zatím ahoj a držte palce, ať se výlet podaří. :-)

Sigma-Sparta v sekci Fotbal

09.09.2009 21:02
Tak jsem konečně začal zaplňovat sekci Fotbal. První vlaštovkou je pár fotek z utkání 1. Gambrinus ligy Sigma-Sparta, konaného 31.8.2009 na Andrově stadionu v Olomouci. Sparta vedla gólem Romana Hubníka, za Olomouc srovnal v druhém poločese Michal Ordoš. Nehodlám zde konkurovat sportovním serverům, proto nečekejte reportáže z každého zápasu. Spíše zajímavosti..

Skotsko-fotbalové utkání Aberdeen-Sigma

05.08.2009 21:56
    Tak jsem zase zrealizoval jeden z okamžitých nápadů a vydal se přímo s hráči prvoligového fotbalového mužstva Sigmy speciálem do Skotska. Jednalo se o zápas 3.předkola Evropské ligy, který se hrál 30.7.2009 v 19.45 na Pittdorie Stadium v Aberdeenu.     Odjezd byl autobusy ve středu 29.7. v 10.00 od stadionu Sigmy na letiště v Brně. Po dvanácté hodině jsme již startovali Boeingem 747-500 pro 131 cestujících. Letadlo bylo nacpáno k prasknutí hráči, realizačním týmem, sponzory a pár míst zbylo i na nás, fanoušky.     Po příletu do Aberdeenu na nás čekaly dva televizní štáby ( tedy především na hráče) a o nás se vzhledem ke klubovým šálám začala zajímat policie, jestli náhodou nejsme nějací Ultras... Pak nás odvezly autobusy do hotelu Hilton Double Tree, kde byla celá výprava ubytována.     My jsme se potom vydali na procházku městem, spojenou s návštěvou pubů. Večer jsme pak šli na stadion, podívat...

Cestopis Na kole Okolo Česka vložen

27.07.2009 16:12
Do sekce Cestopisy se mi podařilo konečně vložit popis jednotlivých etap mýma očima. Tak honem, neváhejte a čtěte!!

Na kole Okolo Česka 2009 dokončeno !!

20.07.2009 13:43
Po 14 etapách, 1464 najetých kilometrech a 12268 natoupaných metrech se podařilo dokončit cyklistický výlet okolo Česka 2009. Bližší informace a fotky přibudou v nejbližší době do sekce Cestopisy. ( Snad to zvládnu brzy...)

Na kole Okolo Česka

07.06.2009 19:16
Plánovaná akce Na kole okolo Česka nabývá stále konkrétnější obrysy. upřesňuje se rozpis etap, termín startu i cíle a počet účastníků. Zatím to vypadá na 4 odvážné, co se nebojí a jsou odhodláni trasu objet celou. Dále je pak několik méně odvážných, kteří se chtějí přidat jen na jednu, nebo několik etap. Poslední varianta tras je následující:   Návrh trasy Okolo Česka                   etapa datum start přes cíl km 1 3.VII Raškovice Visalaje Huslenky 75 2 4.VII Huslenky   Kyjov 97 ...

Nové fotografie v sekci Krajina

30.03.2009 20:41
Přidáno 5 nových fotografií na stránku do fotogalerie na stránku Krajina

Na kole okolo Česka

30.03.2009 20:11
Tak to vypadá, že náš výlet se ze zdravotních a jiných důvodů posune o dva měsíce na začátek července. Na našem ohodláni ani trase se však nic nemění !!.

11.02.2009 17:19
Ještě je sice zima,ale plánovaná akce Na kole okolo Česka nabývá konkrétnější obrysy. Byl stanoven předběžný termín 1.-15.5.2009. Trasa je rozplánována do 14 etap, celkem předpokládám ujetí okolo 1500 km. Start a cíl je stanoven do Raškovic ( u Frýdku-Místku)   Návrh etap etapa start přes cíl km 1 Raškovice Bílá Karlovice 55 2 Karlovice   Tišnov 173 3 Tišnov   Slavonice 111 4 Slavonice   Lipno ( Bělá) 136 5 Bělá Kvilda (1160m) Železná Ruda 96 6 Železná Ruda ...

Na kole na Praděd

08.12.2008 22:58
         Na závěr cyklistické sezony jsme se se Zbyňou rozhodli pokořit nejvyšší moravskou horu. Zbyňa vyjel ještě se dvěma kamarády v pátek 26.9.2008 z Raškovic a já ve stejný den z Olomouce. Sraz jsme měli v hospodě v obci Leskovec u Slezské Harty. Navzdory silnému protivětru jsem tam byl poměrně brzo a čas jsem si krátil pivem. Po šťastném shledání jsme pokračovali do Malé Morávky, kde jsme měli dohodnuté ubytování. po několika nezbytných pivech se šlo na kutě.         Ráno po vydatné snídani jsme se rozdělili na dvě dvojice šlápli do pedálů. Počasí nám celkem přálo, bylo chladno a polojasno. Kopec nám dal trošku zabrat, ale všichni jsme jej úspěšně zdolali ( já za 1:40). Po rychlém převlečení na vrcholu ( byly cca 4 stupně) jsme ujížděli rychle dolů. Až do Malé Morávky stále z kopce. Večer jsme popili s místní obsluhou a stihli ještě domluvit silvestra na této...

Nové fotky v sekci Makro

14.06.2008 18:29
Přidáno 14 nových fotek do sekce Makro. Převážně vážky z lokality Pařížov.

29.05.2008 17:03
přidáno 6 fotografií hmyzu do sekce Makro. Foceno dnes na louce u Protivanova. Snad se budou líbit.